Nyklippta förberedelser

För första gången på väldigt väldigt länge har jag haft en fullspäckad dag med en ganska lång To Do lista. Var lite orolig att det skulle bli för mycket för mig. Jag lade in några påminnelser i mobilen. Så varannan timme fick jag en påminnelse om att ta det lugnt, andas och känna efter hur jag mådde. Det funkade förvånansvärt bra.Dock blev inte dagens intag av mat det bästa. En näve nötter, en proteinbar och en del vatten. Och middagen blev ett Low carb mål på Max.Första kaffet dracks först vid 17:30 tiden och det kändes.

Förberedelser inför helgen är i full gång. I tisdags kväll gjorde vi en beställning på kött och kyckling. Det hämtade jag i morse. 5 kg brasiliansk biff och 2 kg kyckling. Därefter bar det av till Systemet och så fortsatte det. Listan med måsten bockades allt eftersom av och när jag vid 15:30 tiden satte mig i stolen hos min frisör var jag på väg att somna.

Tillsammans med Anton och Christopher gjordes en rejäl handling på Willys nämligen helgens mat för 12 personer.
I morgon bitti bär det av till Sjötorp. Även om vi bara är där en helg varje sommar så är det fan årets höjdpunkt, i alla fall för mig.

Några bilder från dagen.

 

 

 

 

Kommentera

