Wishlist

Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan vi flyttar till en större lägenhet och då vill jag köpa en ny soffa. Överst på min vill ha lista just nu ligger den här underbara soffan.

Den finns att köpa hos thesofastore.se. Just nu är det kampanjpris, 7495:-. Annars ligger priset nån tusenlapp högre.
Det var kärlek vid första ögonkastet och jag vill att den ska bli min.

 

 

Bilden lånad från thesofastore.se

Här är några andra saker som mitt hjärta slår för

Skänk i härlig 50-tals design. Priset ligger på typ 7000:-
Bilden lånad från Mio.se

Clift Glass table lamp base – Eggplant
1391:-
Potterybarn.com

One thought on “Wishlist

Kommentera

