Färgstarkt projekt

Hade svårt att somna i går. Låg och vände och vred på mig i över en timme. I går hjälpte inte ens spikmattan. Kroppen var trött men inte knoppen. Fick en idé när jag låg där under täcket. Ett litet pyssel projekt. Berättar mer senare.

Ska besöka Myrorna i dag och se om jag hittar det jag behöver till mitt lilla projekt.  Jag kan avslöja så mycket som att jag ska gå på jakt efter färgglada tyger.

Frukosten bestående av espresso, citronvatten och en bit brieost har intagits. Min aptit är i en svacka igen.
Regn, regn, regn. En sommardag passerar. Göteborg är grått i dag. Det enda paraplyt jag har ligger i bilen och C har bilen till jobbet. Yes, there will be a bad hair day!

 

Kommentera

