Tråkiga nyheter

Regnet öser ner. Inte nog med att jag sov dåligt i natt. Det visade sig att det här blev en riktig skit dag.
Vi fick ett väldigt tråkigt besked i dag. Lägenheten vi var och kollade på för någon vecka sen gick till någon annan.

När C ringde mig och berättade att dom hört av sig stod jag inne på Stadsmissionens second hand och kände att tårarna inte var speciellt långt borta. Så förbannat jävla irriterande. Ännu mer irriterande är det att jag känner av stickningar på ovansidan av händerna i dag. Det har jag inte gjort tidigare. Bara en massa fel. Orkar inte mer!

Kommentera

