Dagen efter

Gårdagen var fantastisk. Längesen jag kände mig så glad och på ett riktigt bra humör. Sessionen med psykologen bidrog en del. Hade energi att köra ett träningspass ute och efter det sparka lite fotboll och vara social.
Efter middagen var jag helt färdig. Drack en kopp chai, lyssnade på Enya en stund och sen la jag mig på spikmattan. Somnade som en stock.

I dag vaknade jag vid kl 10. Stel i hela kroppen. Hej Träningsvärk! Kände inte alls för att gå upp. Lyckades somna om och för en stund sen orkade jag ta mig ur sängen. Leendet jag bar i går och den där härliga känslan har försvunnit under natten.
Frukosten har ätits eller snarare druckits. Mixade blåbär och kokosmjölk – ny favvo.

Göteborg är grått i dag och min plan är att inte gå utanför dörren. Och nu började det regna också. Typiskt Götet, men jag skulle aldrig byta Sveriges framsida mot Stockholm. Jag ska ägna dagen åt att få tillbaka leendet och den glada känslan jag hade i går.
För den finns ju uppenbarligen där….

One thought on “Dagen efter

  1. Härligt att höra (läsa)! Ibland är det skönt med en grådaskig dag…man kan ge sig själv tillstånd att bara vara!

Kommentera

