Utfasning

Det senaste året har accentfärgen i vårt vardagsrum varit grön. Har bestämt mig för att börja fasa ut den. Kommer i stället att plocka in olika nyanser av svart, vitt och grått. En liten förändring som kommer att göra ganska mycket. Ny matta och kuddfodral står överst på listan. Ett hundtandsmönstrat kuddfodral skulle vara riktigt nice. Har pratat med C om en ny soffa. Vi är överrens om att en grå soffa ska få ersätta den vita vi har i dag.

Projekt köksmöbler går framåt. Kökstolarna är sålda. Det kommer en tjej i morgon och hämtar dom. Sen har jag fyndat 4 svarta stolar som jag ska hämta i morgon. Nu är jag på jakt efter ett vitt matbord. Helst nått i stil med IKEA BJURSTA. 

Fyra sånna här har jag fyndat. En av dom är lite dålig i ryggstödet men det får duga ett tag. Tanken är ändå att bara ha 2 av denna modell, 1 pinnstol och ytterligare en annan modell. Den som söker han finner.


Lite inspiration

One thought on “Utfasning

Kommentera

