Första gången i år

C har varit förkyld i snart en vecka och jag har skrutit om hur stolt jag är som inte varit förkyld en enda gång i år. Jag tror helt och hållet att det beror på att jag äter så ren mat som möjligt. Inga tillsatser och skit.  Nu har näsan börjat rinna och det är tjockt i halsen. Nej!

Jag – tjejen som aldrig brukar ha idétorka när det kommer till matlagning har nu kommit till en återvändsgränd. I morgon kväll kommer vi att ha en middagsgäst. Och jag vet verkligen inte vad jag ska bjuda på.
Detta om nått är nog ett tecken på att jag håller på att bli sjuk 🙂 Citronte med honung och ingefära dricks i skrivande stund. Har även druckit ett glas vatten med Echinacea. Jag kommer inte att tillåta den här förkylningen att bryta ut 🙂

Kommentera

