Pinchos i går

I går hade jag en av de bättre kvällarna på länge. Jag och C testade en ny restaurang. En tapasrestaurang som heter Pinchos. En sak som skiljer Pinchos från andra ställen är att du här beställer in allt via en app. På sin site skriver dom ” Du slår dig ner, beställer smidigt via vår app och låter dig förföras.” Och jag lovar – mina smaklökar blev förförda.  Maten var fantastisk. Alla smaker. Mm så gott. Rena orgasmer för smaklökarna.
Min favorit var utan tvekan den gratinerade camembert med tomat, honung och rosmarin. Ljuvligt!

En perfekt restaurang för mig som inte äter pasta, ris, potatis etc. Här var det bara att beställa in. Inget krånglande med att byta ut något.
Utan tvekan vårt nya favvo place. Dröjer nog inte länge innan vi äter där igen.

Kommentera

