Packat och klart

Ryggsäcken är packad och klar med träningskläder, skor och hopprep. Jag kan inte minnas senast jag var på gymmet. Tror att det nog är snart två månader sen. Då körde jag och Anton ett riktigt gött pass. Många thrusters blev det  och jag hade ont i kroppen i flera dagar.

Förkylningen är borta och jag mår så pass bra för övrigt att jag ska göra ett försök att träna på gymmet i morgon. Det blir på förmiddagen och förhoppningsvis är det inte allt för mycket folk där.

Tanken är att köra följande

5 min lättlöpning, hopprep  och dynamisk uppvärmning

3x5min

1 min Burpees
1 min Utfallsteg
1 min Armhävningar
1 min Bänk Dips
1 min Plankan
1 min vila

Minst 3 varv

5 min lättlöpning

Känner jag mig själv rätt så kommer det nog att bli några tillägg i morgon. Längtar efter att få lyfta skrot 🙂

Thrusters


Kommentera

