Vägen tillbaka #1

Jag hade en bra dag när jag vaknade i morse och dagen fortsatte ganska bra.
Nervös. Svettig. Fjärilar i magen. Håret i en fläta. Lite som första dagen i skolan. Dag 1 av min arbetsträning är avklarad och jag är stolt. Väldigt stolt. Jag klarade det. Ett steg i rätt riktning.
En härlig känsla att träffa alla kollegor igen. Kunde inte annat än att le.

Bortsett från några stickningar i händerna gick de två timmarna mycket bättre än jag trott.
På eftermiddagen däckade jag här hemma och sov i nästan fyra timmar. Helt färdig. Får se hur jag känner mig i morgon.

Kommentera

