Vägen tillbaka #2

Tredje dagen på jobbet. I dag var jag där under eftermiddagen för att vara med på ett möte.
Intressant att lyssna och titta på andras kroppspråk. Jag har lärt mig oerhört mycket under min tid som sjukskriven. Mina ögon är lika fina som alltid men vissa saker ser jag på ett helt annat sätt.

Eftersom vi bara har en bil så blev det till att åka kollektivt både till och från jobbet. Det är jobbigt och tar på krafterna. Alla människor. Allt ljud. Alla intryck. Alla rörelser. Hörlurar och bra musik är ett måste för mig. Känns det ändå jobbigt så blundar jag.

Nu är kroppen trött. Matt och med en jobbig huvudvärk och stickningar i händerna är resultatet av en intensiv dag.
Det  blir en tidig kväll för mig.

Vid sju ska vi ha visning av lägenheten och efter det blir det tack och god natt för mig.

Kommentera

