Vägen tillbaka #3 – Veckans höjdpunkt

Det har varit en händelserik dag.
2 tim arbetsträning.
Avstämningsmöte med HR, min chef samt min läkare. Ett bra möte. Kommunikationen funkar väldigt bra.
Samtal med psykologen – veckans höjdpunkt. Dagens session är nog en av de bästa hittills. I dag insåg jag att jag mognat. Jag har utvecklats och kommit en bra bit på vägen. Flera beteenden har ändrats. Jag är medveten, närvarande här och nu. Men framför allt är jag stolt över mina baby steps på min väg tillbaka. Psykologen gav mig en hemläxa. Började smått på den i eftermiddags. Berättar mer när jag är färdig.

Kommentera

