Förbannat skönt

Som jag skrev tidigare så kände jag mig inte helt hundra i morse. Bestämde mig ändå för att göra ett försök på gymmet. Vilket jag nu i efterhand är glad att jag gjorde.

Värmde upp med 10 min lätt löpning och 600 meter roddmaskin. Sen blev det ett pass med trusters, triceps, utfallsgång, latsdrag m m. Körde det jag kände för. Förbannat skönt. Fullt fokus så alla andra tankar försvann. Efteråt blev det bastu och en lång dusch. Mådde toppen efteråt. Vägde 1,5 kg lättare på vågen på gymmet.

Perfekt att lämna gymmet vid tolvtiden när det droppade in massor med folk.
Träningen kommer nog att behövas nu när jag är tillbaka på jobbet. Funkar som terapi för mig.

Kommentera

