Tio saker ni inte vet

Jag vet att det är många som faktiskt läser min blogg dagligen. Det gör mig glad även om jag inte riktigt kan förstå intresset i det jag skrivet. Skriver ju mest för att ventilera mig och bli av med tankar.  Många av er känner mig inte riktigt och har aldrig träffat mig irl. Läste ett av blondinbellas inlägg nyss. Hon skrev om “tio saker ni inte vet”. Tänkte faktiskt köra samma sak.

Så här kommer tio saker de flesta av er nog inte vet om mig 🙂

1. När jag var yngre var jag kär i ”Lasseman” i Arvingarna.
2. Jag har medverkat som avancerad statist i filmen ”Den nya människan”. Jag syns flera gånger i filmen och mitt namn finns med i sluttexten.
3. När jag handlar matvaror tar jag aldrig den första varan utan den andra eller tredje. Aldrig den som står ytterst.
4. När jag åker bil själv sitter jag ofta och sjunger.
5. När jag var yngre dansade jag folkdans.
6. Jag älskar ljudet av motorcyklar och ryser när jag hör en Harley.
7. Optiker, Advokat, Journalist, Fotograf, Polis och Kock är några av de yrken jag drömt om genom åren.
8. Jag har vägt 20 kg mer än vad jag gör i dag.
9. När jag träffar någon för första gången är skorna en av de saker jag tittar på först.
10. Jag samlar på R2-D2 figurer

One thought on “Tio saker ni inte vet

  1. Bilder från inspelningen | The world according to AJ

Kommentera

