Vägen tillbaka #4 – dålig dag

Ingen bra dag i dag. Stickningar i händerna och ett tag trodde jag att jag skulle börja gråta.
Jobbigt när det bara kommer och det inte går att relatera till nått speciellt.
Vet inte om det är stress som lagrats i kroppen som vill ut eller om kroppen reagerat på något som hänt i dag.
Har iofs varit en högre ljudnivå på kontoret än tidigare morgnar.
Sen känner jag av kollegor som har ett stressat kroppsspråk eller röst.
Fan va känslig jag känner mig 🙂
Sitter på bussen. Ska göra ett försök att besöka gymmet. Hoppas det inte är allt för mycket folk där. I dag behöver jag verkligen träna.

Kommentera

