Bilder från inspelningen

Andra punkten i gårdagens inlägg Tio saker ni inte vet var
2. Jag har medverkat som avancerad statist i filmen “Den nya människan”. Jag syns flera gånger i filmen och mitt namn finns med i sluttexten.

Filmen spelades in vintern 2006 och hade biopremiär 2007.
Manus Kjell Sundstedt och Regi Klaus Härö.
Hittade några bilder från inspelningen. Det var längesen och jag känner knappt igen mig själv. Det var väldigt intensiva men roliga och lärorika dagar. Jag var helt lyrisk av att få se hur allt funkar bakom kuliserna irl. Samtidigt pluggade jag Media och kommunikationsvetenskap och detta var ett roligt sätt att tjäna lite extra pengar på.
Det var helt klart en upplevelse och alla hittar ju inte sitt namn i en sluttext eller i svensk-filmdatabas – så jag sträcker lite extra på mig 🙂

Kommentera

