Under filten med Michael

Frukost 13:30. Det var längesen. Gårdagens vinkväll var riktigt trevlig.
Känns bra att umgås med människor som inte tar massor med energi man egentligen inte har.
Att bara sitta och prata och skratta i timmar var precis vad jag behövde.
Nu ligger jag under en filt i soffan. Jag som typ aldrig har ro i kroppen att läsa böcker har bestämt mig för att göra ett försök. Min vän rekommenderade eller rättare sagt sa ”den här måste du läsa” och slängde fram State of Fear – en New York Times bestseller pocket på engelska.

20121013-141546.jpg

One thought on “Under filten med Michael

Kommentera

