Ekande kaos

Söndag. Här hemma är det kartonger och saker utspridda överallt. Flyttkaoset började i går. Det ekar i köket. Majoriteten är nerpackat. Kvar är kläder, böcker och så alla mina tidningar.
I går tog tyvärr stressen över min kropp och jag mådde inte alls speciellt bra. Men i dag känns det som allt är under kontroll och jag mår också bättre. Det lilla som är kvar att göra tar inte speciellt lång tid och det hinns med innan torsdag.

Det är söndag. Solen skiner och jag tänker ta det lugnt i dag. Ska till S och få mina naglar fixade. Det var några veckor sen sist så det behövs sen är det aldrig fel att bli ompysslad.

Kommentera

