Ofräsch

Det var längesen jag kände mig så här tjock och ofräsch. Dåligt med träning och inga promenader.  Rutiner saknas. Äter oregelbundet och alldeles för stora portioner. Känner mig svullen och rent ut sagt äcklig. Många har som ursäkt att dom inte har tid att träna. Det är inte mitt problem. Både tid och grym motivation finns men inte ork och energi. Väldigt frusterande.
Just nu måste tyvärr den lilla ork jag har läggas på flytten. Vill bara att den här veckan ska vara över.
Nästa måndag när allt är klart då j*vlar är det dags för rutiner och träning igen.
Har både kost och träningsupplägget klart så hur svårt kan va?

Ska surfa in på sportamore.se nu. Finns väl alltid nått man kan klicka hem för att må lite bättre.

One thought on “Ofräsch

  1. När man ser den där bilden så blir man rädd.
    Det första jag känner om den där bilden är att det är dax att prata med en psykologen om nått helt annat än tynga tider. För det är är nått helt annat, sjukt Anna. Inte bra.

Kommentera

