I vått och torrt

Tanken på alla mina fina vänner får mig att le en skitdag som denna.
Listan över mina vänner kan göras ganska kort.
Då pratar vi inte Facebook vänner utan riktiga vänner irl.
Jag har ett oerhört stort socialt umgänge. Ett stort nätverk som jag faktiskt är stolt över. Många bekanta, nära bekanta och många bra kontakter.
Men när det kommer till riktiga vänner så har jag några få riktigt bra. Personer jag kan lita på i vått och torrt.
Några har jag känt större delen av mitt liv – andra bara något år och vissa bara några månader.
Även om dom är helt olika som personer finns det många gemensamma nämnare.
En av dessa är att dom alla är helt underbara och alltid bidrar med massvis av positiv energi.
Precis vad jag behöver nu!

Ni vet vilka ni är -tack för att ni får mig att le 🙂

20121112-145258.jpg

Kommentera

