Balladen

De senaste två dagarna har jag försökt fördriva några timmar efter jobbet. Jobbar 8-10 och vanligtvis åker jag hem efteråt. Men eftersom dom renoverar hemma så har det inte funkat att åka direkt hem.
Flera timmar har spenderats på biblioteket och caféer. Läst tidningar, löst korsord och filosoferat.
I dag blir det bio. Tanken var att se filmen Call girl. Till min stora besvikelse var det barnvagnsbio så jag ska istället se Balladen om Marie Kröyer.
Den verkar också väldigt bra.
Första gången jag går på bio själv. Men jag verkar inte vara den enda iaf.

20121121-113643.jpg

Kommentera

