TGIF

Efter jobbet unnade jag mig 30 min klassisk massage. Ingen träning, återgången till jobbet och flytten sätter sina spår bl a i ryggen.
Äntligen fredag. Som jag längtat. Den här veckan har varit extremt jobbig. Utan gårdagens session hos psykologen hade jag nog inte fixat det.
Gör av med mer energi än jag har och ligger ständigt på minus. Trött är bara förnamnet och ögonen är fortfarande svullna. Inköp av en golvspegel kan vänta. Det sista jag orkar se är mig själv.
Men i allt kaos det finns saker som får mig att le och tänka på annat.

  • Tapetseringen är klar här hemma. Sakta men säkert kommer saker och ting på sin rätta plats… och jag börjar se ljuset i tunneln.
  •  Min fina vän Sarah blev mamma till en söt liten kille i måndags. Grattis igen!
  • 1 vecka kvar tills syrrans bulle i ugnen beräknas vara klar.
  • Nästa helg spenderas med finaste vännerna i Sjötorp.

Trevlig helg!

Kommentera

