Dåligt utbud

Då har vi än en gång sponsrat Kamprad.
Golvlampa, soffbord och handtag till köksluckorna var några saker som införskaffades.
De fruktansvärt fula trähandtagen på köksluckorna har ersatts och jag känner mig mer än nöjd. Sen att jag räknat fel och köpte 18 st när vi egentligen behövde 19 st är jag inte lika nöjd med. Får bli en tur till IKEA snart igen.

Soffbordet är på plats och vi är nöjda. IKEAs utbud när det gäller soffbord är långt ifrån bra. Bordet jag bestämt mig för att köpa hos EM Möbler har utgått och jag har i några veckor kollat på x antal soffbord utan att fastna för något. Ja, jag är kräsen jag vet 🙂
Nu ville vi ha ett bord i dag så det blev IKEA. Sambon var nog mer positivt till det vi köpte än vad jag var. Men jag måste säga att det blev riktigt bra. Det var inte särskilt dyrt så trivs vi inte med det är det ju inte hela världen. På måndag byts den nu gröna ryamattan mot en naturvit. Det kommer nog att bli riktigt nice.

Kommentera

