Ingen vanlig dag

5:15 ringde klockan. Trött och i ett långt i från vaket tillstånd försökte jag tassa runt i köket utan att väcka C. Dukade frukostbrickan.
Det är han födelsedag i dag. Min finaste blir 30 år.
En macka med lax och pepparrotsvisp , några macarons, tända ljus och givetvis paket. Detta vägde upp min kanske inte helt perfekta sång -men det är väl tanken som räknas 🙂
En annan överraskning var att jag tagit ledigt åt C. Han behöver en ledig dag.
Paketet innehöll en klockan från Gant.
Jag är på väg till jobbet nu. Efteråt ska jag möta C i stan för fler överraskningar.
Älskling, det är ju faktiskt din dag i dag!

20121214-070918.jpg

Kommentera

