Daisy i Kåhög

Efter att ha spenderat flera dagar inomhus kände jag i går att jag behövde komma ut, trots att jag fortfarande hade feber. Jag tog med mig sambon och besökte Daisys inredningsbutik. Jag följer hennes blogg och har flera gånger varit på väg att besöka butiken men aldrig fått tummen ur.

Det var en charmig liten butik. Kanske inte helt i min smak men med mig hem fick jag 4 vita små skålar design IB Laursen. För den som brinner för Shabby Chic, typ min svärmor, är nog denna gårdsbutik ett himmelrike.
Hann också med ett besök på Blomsterlandet. Lite grönt och 4 skålar perfekta för wok shoppades.

IMG_4703

Kommentera

