Energikrävande

Jag är inne på min andra veckan då jag jobbar 50 %. Fyra tim om dagen. Ovant och  energikrävande.

I går efter jobbet kände jag mig helt färdig.
La mig för att vila och stendäckade helt. Sov i tre timmar. Vaknade av att C kom hem. Kände mig helt groggy när jag vaknade.Jag var trött och hade ont i kroppen resten av kvällen. Hade svårt att somna och har sovit dåligt i natt. Som tur är börjar jag inte jobba förrens kl 12. Tanken var att försöka träna innan jobbet. Men det får vänta tills i morgon. Har inte den energin. Kroppen känns inte helt hundra.

2 timmar tills bussen går. Nu blir det kaffe och mys i sambons morgonrock en stund innan jag gör mig anständig.

Hoppas ni får en bra onsdag!

When your mind asks, ”Can I really do this?” Reply out loud with, ”Absolutely.”
images-7

Kommentera

