Baby steps

Somnade bra i går. Sov bra hela natten och vaknade relativt utvilad.
Tror det blir en bra dag. Jobbar 12-16. Men först ska jag till gymmet.
45 min med PT. Ser fram emot att bolla tankar om hur jag sakta men säkert kan komma tillbaka i mina träningsrutiner.
Det kommer nog att dröja innan jag är tillbaka på 5-6 pass i veckan.
Hur gärna jag än vill så är det baby steps som gäller.
Min lilla energi ska räcka till mer än bara träning.
Är anmäld till en yogakurs som börjar nästa vecka. Förutom det hoppas jag orka med iaf två pass på gymmet.

Varje dag är en utmaning för mig. Även om det kommer att ta sin lilla tid så kommer det en dag när jag är tillbaka mycket starkare både fysiskt och psykiskt.

Var rädd om dig. Glöm inte att stanna upp, tänka efter och bara vara för en stund. Tro mig – det är långt ifrån värt att stressa

One thought on “Baby steps

Kommentera

