Svartvita favoriter

IKEA har förvånansvärt mycket snyggt på sin textilavdelning just nu.
Här är några av mina favoriter. Misstänker att jag inte har sambon godkännande att köpa ytterligare en kudde så den får nog inte flytta hem till oss.
Däremot är jag sugen på den randiga filten till vår säng men först jag hitta det perfekta vita överkastet. Det randiga tyget har jag kikat på ett tag. Tanken är att sy en duk av det.
Vem vet. Det kanske blir helgens projekt.
Skärmavbild 2013-01-17 kl. 07.10.04

Kommentera

