Dilemma

I kväll gjorde jag en tonfiskröra. Improviserade och det blev himmelskt. En orgasm för smaklökarna. Åter igen uppstår ett dilemma. Jag skulle vilja dela med mig av receptet här i bloggen. Det är alltid många som frågar efter recepten när jag slänger upp matbilder här eller på instagram.

Men på ett vis vill jag inte dela med mig. Jag skissar till och från på några idéer för en kokbok. Det är en stor dröm och resan dit är väldigt lång.
Så om jag delar med mig av recepten här kan ju någon annan lätt sno dom och sätta sitt namn på det och det vill jag inte.

Confused!

confused-dont-dont-know-idk-know-nature-Favim.com-47524

Kommentera

