Bitter f*tta

Ytterligare ett bittert inlägg om mina krämpor.
Det har varit en jobbig kväll. Skakningar i händer och fötter. Nervryckningar på flera ställen. Ledvärk i några fingrar. Huggande värk i både höger och vänster sida i ryggen.
Stickningar i bröstet.
När jag var i stan efter jobbet trodde jag för några sekunder att jag skulle svimma. Det svartnade för ögonen och allt snurrade. Efter en stund på en bänk kändes det lite bättre men inte bra.
Tanken var att gå på meditation mellan kl 18-19 men jag stannade hemma och umgicks med Mr Grey.
Tårar har runnit ner för kinden. De flesta ser nog fram emot helgen men jag vill att det ska bli måndag så jag får mina provsvar.

Mitt uppe i allt har jag lyckats låsa mitt SIM kort så det blir till att hänga på låset hos Telia i morgon 🙂

Kommentera

