Hjärnröntgen

Provsvaren visade inte nått fel. Allt var perfekt. Både bra och dåligt. Eftersom neurologen inte misstänker att det är något allvarligt ville han först bara ge mig en återbesökstid om sex månader för att följa upp hur jag mår. Inget har blivit bättre de senaste veckorna så jag tycker inte att utredningen kan läggas på is.
Tjatade mig till att få göra en hjärnröntgen. Stryker några punkter och väntar med spänning på att få göra en röntgen.

Brist på B12
Borellia
MS – Läkaren tror inte att det är MS men jag väntar med att stryka det tills röntgen är gjord.
Kalciumbrist.
Dåliga njurar/lever

Åter igen vill jag säga tack till alla som stöttar mig. Sms, samtal och meddelanden på facebook. Ni är underbara!

FIGHTPLAY_x_ray_homer_simpsons

Kommentera

