Jag är inte bitter

Halvsitter upp i soffan.
Är hemma i dag. Har en huggande smärta från vänster axel ner till vänster höft.
Spelar ingen roll om jag står, sitter eller ligger – gör lika förbannat ont iaf. Bäst känns det när jag ligger på högersida. Sen lite ledvärk på det och ont i bröstkorgen.
Nej, jag är inte bitter 🙂
Jag försöker tänka på det som gör mig glad. Solen skiner. Det är fredag och jag har fått besked angående magnetröntgen. Har fått en tid tisdag den 26 mars. Jippie!

bild-56

Kommentera

