Röntgen

Gjorde röntgen i går. Gick mycket bättre än jag trodde.
Blev en lättnad när sköterskan sa att det bara skulle ta 10 min.
Hade oroat mig för att behöva ligga där i 30-45 min.
Jag får svar på röntgen på torsdag.
Mår ungefär lika i dag. Ingen större skillnad. Ryggvärken kommer och går. Trött i kroppen, Ledvärk o muskelvärk.
Stickningar och nervryckningar vandrar runt i kroppen.
Till o från skakar händerna.
Börjar på ett vis vänja mig vid att må så här. Är hemma från jobbet. Koncentrationsförmågan är noll och blir det att hugga i ryggen så behöver jag lägga mig ner.
Nu kom den där läskiga känslan i ansiktet. Det känns som det rinner typ vatten ner för mina kinder. En riktigt skum känsla.

20130318-093459.jpg

Kommentera

