Det vackra livet

Jag har sambofritt i kväll. Sambon dricker öl (och spelar lufttrummor) med en vän.

Själv passar jag på att äta kassler till middag och lyssna på Det vackra livet, Melissa Horn och Marina and The Diamonds – inget av dom tillhör sambons favoriter.
Minns inte senast jag käkade middag själv. Musiken håller mig sällskap.

I dag har vita tulpaner ersatts av färglada rosor som luktar ljuvligt. Blommor har blivit min nya vardagslyx. En bukett blommor i veckan. Onödigt kanske vissa tycker men jag mår bättre av det och som min vän skulle sagt ”Det är bara pengar” 🙂

bild-57

Kommentera

