Grådask

Påsk – Tiden på året när svenskarna äter mest godis. Sockerslavar.
Här hemma blev det en bit mörk choklad till kaffet. That’s it.

Reflekterar över den gångna veckan. Jag mår ungefär lika fortfarande. Väntar med spänning på provsvaren jag får på tisdag. Borrelia eller inte – det är frågan.
Conversen har plockats fram och kroppens fylls med vårkänslor.

Påskledigheten firades in i onsdags. Alkohol, tjôt och musik med John. Tiden går fort när man har kul och strax innan fem på morgonen ramlade jag in här hemma. Jag som trodde jag druckit det mesta kan nu lägga till Grådask på min lista. Mycket godare än det låter men inget man dricker mycket av.

I går ägnades större delen av dagen till släktforskning. Äntligen har jag fått tummen ur och börjat. Tålamodsprövande men väldigt kul.

Önskar er alla en Glad Påsk.

bild 1bild 3Skärmavbild 2013-03-30 kl. 21.01.42bild-59

One thought on “Grådask

Kommentera

