Dags att skryta

Knappt 5 timmars sömn i natt men längesen jag känt en sån här energi.
Skryta är vad jag tänker göra.
Handlat, tvättat, lagat storkok, tränat styrka och joggat 4 km.
Annars brukar jag vara glad om jag orkar en av dessa. Vad är det som händer?
Känner att jag vill skrika av lycka.
Börjar dock känna mig en aning trött nu när jag slagit ner röven i soffan.
Men än kan jag inte sova. Kl 21 är det Biggest Loser. Inspiration och motivation på hög nivå.
Nu blir det Kent och en stunds reflektion.

20130415-183433.jpg

Kommentera

