Zombie-tisdag

Känner mig som en zombie i dag -precis som jag misstänkte i går.
De få dagar jag haft mycket energi så har dagen efter varit extremt jobbig och långtifrån energisk. Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet istället för att sitta här på bussen.
Vaknade några gånger i natt av att jag hade nerv/muskelryckningar i ryggen, sjukt frustrerande.
Dagens låt i mina lurar är ”det kommer aldrig va över för mig” -Håkan Hellströms senaste singel.
En man vars musik aldrig klingat speciellt bra i mina öron.
Trodde aldrig den här dagen skulle komma men jag gillar Hellströms musik. Jag gillar det jag hör.
Kanske är det bara en svacka i mitt liv -det hoppas sambon.
Ser med spänning fram emot nya skivan som kommer i morgon.

Min tisdag innehåller 4 tim jobb och i kväll ska naglarna fixas.

20130416-073315.jpg

20130416-073406.jpg

One thought on “Zombie-tisdag

Kommentera

