Lyrisk

Lyrisk och inspirerad till tusen. Det är vad jag är efter nästan två timmars föreläsning om Raw food. Har följt Erica Palmcrantz Aziz i media ett tag. Det bjöds på både grön smotthie och snacksbollar. Mums säger jag. De gånger vi äter nån typ av bakverk här hemma brukar jag testa Raw food recept. Det är sagolikt gott.

Jag kommer nog aldrig att äta 100 % Raw food men ska nog göra ett försök att till en början byta ut ett mål mat om dagen till Raw food. Vore ju inte fel att kicka i gång kroppen med en grön smoothie varje morgon.
Först ska jag läsa på 🙂

Snabbfakta om Rawfood

bild1
bild

 

Kommentera

