Efterlängtat besök

Sitter här i morgonrocken. Kaffet är upphällt och magen har precis fått en banan. Det blir dagens frukost. Inte alls hungrig och då tänker jag inte heller tvinga kroppen att äta.
Kl 10 är det dags för ett efterlängtat psykologbesök. Var tvungen att avboka det förra besöket då jag hade så ont i ryggen att jag knappt kom upp ur sängen.

En av sakerna som står på veckans To do är att investera i nya solglasögon. Ray ban Aviator är dom jag tänkt mig. Frågan är bara -vilken färgkombo? Guldfärgad och brun är nog den kombo jag gillar mest. Dagens ilandsproblem 🙂

Skärmavbild 2013-04-22 kl. 07.18.46

 

Kommentera

