Dra åt skogen

Somnade tidigt och sov helt ok. Slog upp ögonen kl 5. Men var väl inte överdrivet pigg. 06:39 stämplade jag in. Tyst och lugnt på kontoret. Perfekt för mig som är en aning ljudkänslig och inte har världens bästa dag.
Förmiddagen gick fort. Och nu har jag precis avslutat en god och trevlig lunch med en f d kollega.

I dag har skakningarna i högerhanden varit riktigt jobbiga.
Envis som jag är försöker jag använda datormusen med vänsterhanden. Lättare sagt än gjort och stundvis vill jag bara skrika rakt ut och be alla skakningar och skit att dra åt skogen.
Rejäla stickningar i vänstra bröstet och ut i armen och nervryckningar här och där.
Men jag är inte bitter 🙂 Försöker att tänka på saker som gör mig glad.
Det är trots allt gratis att le.

Sitter på spårvagnen och allt känns smutsigt. Killen bredvid luktar gammal fylla. Ler inombords.
Jag må vara bitter i dag men gott luktar jag i alla fall 🙂

Göteborg -sett från Älvsborgsbron i morse

20130424-130819.jpg

Kommentera

