Provsvar

Även detta provsvar var perfekt. Visade inget konstigt. Inget neurologiskt fel.
Om man ser till alla prover jag gjort så är jag frisk som en nötkärna. Alla prover är perfekta.
Välutredd av neurologen. Detta blev sista besöket.
Sen då?
Neurologen kommer att sammanfatta utredningen och skicka tillbaka den till min vårdcentral.
Han är inte rätt man att utreda ev fibromyalgi.

Och nu när vi vet att det inte är nått neurologiskt är det fritt fram att prova akupunktur.
Hurra säger jag. Har tjatat om det från dag ett. Jag tror på det och hoppas det kan lösa min värk.

Även om jag fortfarande är utan diagnos ler jag. I skrivande stund har jag ont i ryggen, ledvärk, nervryckningar i större delen av ansiktet och små skakningar i vänsterhanden.
Visst, jobbigt och frustrerande att må dåligt och att inte veta.
Men jag har inte MS, en hjärntumör eller nått annat läskigt, så jag känner mig ändå glad.

Nästa vecka blir det kontakt med vårdcentralen. Neurologen sa att jag inte ska räkna med akupunktur genom dom. Varför är jag inte förvånad.
Lika bra att börja leta efter en privat.

Har du tips på en bra klinik med akupunktur i Göteborg -tipsa mig gärna.

20130508-085018.jpg

Kommentera

