En månad sen…

… jag bloggade.

Livet rullar på.
Har börjat med sjukgymnastik och mår en aning bättre. Stickningarna i händerna har nästintill avtagit. Alltsom allt mår jag bättre. Vågar inte hoppas för mycket än och tar en dag i taget.

En envis förkylning slog till för över en vecka sen och i dag är  första dagen jag känt mig helt ok. Gissa om det kändes skönt att träna i dag. Blir extremt rastlös när jag inte kan träna. Det blev ett lättare pass. Några km joggning och efteråt 60 squats, plankan och crunches.

Nu är jag laddad för en ny vecka.

Skärmavbild 2013-06-09 kl. 19.37.49

Kommentera

