Dan före dan

Väskan packades tidigare i dag. Ingen sista minuten packning eller stress. Så himla skönt.

Det känns nästan som dagen innan julafton. Lite pirrigt i magen. Dels för att jag alltid drömt om att besöka Rom men även för rädslan för hur ont jag brukar få i mina öron när jag flyger.
Därför har det inte blivit så mycket resande för mig. Bara att hålla tummarna att öronpropparna hjälper mig så jag slipper ha värk i öronen några dagar efter landning.

I morgon vid 15:30 landar vi i Rom. På fredag blir det en fyra tim guidad tur i Vatikanen annars är vistelsen oplanerad.
Stressa är det sista vi kommer att göra. Det vi inte hinner med nu får vi ta nästa gång 🙂

rome-main

Kommentera

