Första natten på länge

Första natten utan huvudvärk och äntligen har jag lyckats sova hela natten.
Har haft konstant huvudvärk och sömnsvårigheter de senaste tre dagarna.
I dag vaknade jag vid kl 8 och var klarvaken. Känns fantastiskt att känna sig utvilad.
Det firar jag med att börja dagen med ett pass Cyclingpulse 55 min.

God morgon på er!

20130810-093942.jpg

One thought on “Första natten på länge

  1. God morgon! Jag känner lite samma. Eller, inte riktigt huvudvärk men tung och slö i huvudet liksom. Kanske all den här solen man inte är van vid.

Kommentera

