Saknaden och glädjen

I dag är det en sån där dag då jag saknar mina nära och kära mer än vanligt. Jobbigare än jobbigast.
Jag vill krama om min familj, gosa med systersonen och bara vara med vännerna -som är 45 mil ifrån mig.

Dagens benpass gick himla bra.
Enda fördelen med alla negativa människor i mitt liv är att jag kan tänka på dom när jag tränar och ta ut all min aggression då.

Jag har börjat lära känna en av de mest peppande och inspirerande människorna någonsin.
Någon som bidrar med så oändligt mycket glädje.
Det är vad jag är tacksam för i dag!
Mer om vem det är i morgondagens inlägg.

20131007-223923.jpg

Kommentera

