Winnerbäck

Jag tänker tillbaka och försöker minnas vilken låt med Winnerbäck som var den första jag lyssnade på. Det är inte så många år sedan jag ”upptäckte” honom.

Som så mycket annat så var det först när jag flyttade till Göteborg som jag började lyssna på honom. Är ganska säker på att det var en låt på Vatten under broarna plattan. Frågan är bara vilken.

Om några timmar kommer jag för första gången att se honom live. Gissa om jag ser framemot det. Tror faktiskt att det var Jonatan som jag ska dit med som tipsade mig om den där låten som gjorde att jag fastnade för Winnerbäck. Tack J.

20131101-171130.jpg

Kommentera

