Resultat

Träffade min fantastiska PT i dag. Längesen sist. Gjorde en ny kroppsmätning och nu förstår jag varför kläderna inte sitter som dom ska.
Det kändes bra att få ett bevis på att jag börjar hitta rätt balans mellan sömn, kost och motion. Det är typ 10-11 veckor sen den senaste mätningen gjordes. Av dessa tio så hade jag en envis förkylning i nästan tre veckor och då blev det ingen träning alls, bortsett från några promenader. Så jag skulle vilja säga att resultatet kan baseras på ungefär 7-8 veckors bra träning, kost och sömn. 

Tror att de senaste veckornas crossfit pass bidragit en hel del till resultatet. Tack alla goa människor som peppar oss nybörjare. Ni är grymma! 

Resultatet:
Kroppsfett -2,3 %
Mage -1,5 cm
Triceps -2,5 cm på varje 
Lår -5 cm på varje

Bild

Kommentera

